Produkty zakupione w sklepie internetowym www.yeditec.pl można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania, pod warunkiem, że zwracane produkty nie były używane oraz posiadają oryginalne, nieuszkodzone opakowanie. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
Zwracany produkt należy odesłać na adres: Yeditec, ul.Odrowąża 32D/2, 05-270 Marki Zwracany produkt musi posiadać oświadczenie klienta. POBIERZ WZÓR
Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności nie później niż w 14 dni od dnia od otrzymania zwracanego produktu. Płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji lub na wskazany w oświadczeniu numer konta bankowego.
Reklamacje
Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuje prawo do reklamacji..
W piśmie reklamacyjnym Klient ma obowiązek umieszczenia swoich danych osobowych wraz z adresem, numeru dokumentu będącego dowodem zakupu (paragon, faktura), podania przyczyny reklamacji oraz daty otrzymania przesyłki.
W momencie wykrycia usterek technicznych należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie oraz drogą elektroniczną na adres [email protected]
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Klient ma obowiązek zwrócić towar w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania w oryginalnym opakowaniu na adres Sprzedawcy.
W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany towar, który został zakupiony i doręczony za pośrednictwem Internetu, należy odesłać do siedziby Sprzedającego: YEDITEC Yedigaryan Vahe, ul.Odrowąża32D/2, 05-270 Marki
Sprzedawca w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów danego produktu), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu do wyboru inne, dostępne w Sklepie produkty o tej samej lub przybliżonej wartości.
Nasza strona korzysta z plików cookies, aby podnieść jakość usług. W celu zapoznania się ze szczegółami prosimy kliknąć czytaj dalej...Akceptujeczytaj dalej...
Polityka Cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.